Saturday, March 20, 2010

Coctailparty

Har varit och tränat, som vanligt på lördagsmorgnar; Step och Core. Sen en sväng till farmor på sjukhuset, med hennes rollator och några böcker. Att vara inlagd på sjukhus kan vara det tråkigaste som finns och en bok kan ju döda några timmar. När jag låg inlagd var jag själaglad när min svägerska kom förbi med datorn och en bok, utan henne hade jag dött av uttråkning.

Ikväll ska jag iväg till den absoluta förorten (annan postadress än Göteborg) på coctailparty, som enligt uppgift ska leda vidare till dansnatt på stan. Festen är hos en tjej som jag gick i lågstadiet och högstadiet med, Facebook är ett bra nätverksverktyg..! Undrar om vi kommer att känna igen varandra efter nästan 15 år? Är inte ett dugg orolig själv, jag ser inte en dag äldre ut än 16 :-).

Är galet sugen på att dansa och dricka coctails, så jag ser fram emot en härlig kväll!

No comments:

Post a Comment